AVUI

max:33º
min:18º
Sou a: Inici / EL 71% DE LES INCIDÈNCIES REBUDES A TRAVÉS DEL SERVEI LÍNIA VERDA JA HAN ESTAT SOLUCIONADES

EL 71% DE LES INCIDÈNCIES REBUDES A TRAVÉS DEL SERVEI LÍNIA VERDA JA HAN ESTAT SOLUCIONADES

Gràcies a la implantació d'aquest servei, els veïns i veïnes disposen d'un canal directe de comunicació amb l'Ajuntament per informar sobre els desperfectes localitzats al municipi. Línia Verda afavoreix l'ús de les "bones pràctiques" mediambientals i en conseqüència, en el desenvolupament d'un municipi sostenible.

 

 

26 de maig 2020

 

El servei Línia Verda es va implantar a Guissona l'any 2018. Els veïns i veïnes d'aquesta localitat han demostrat una molt bona acollida i prova d'això, n’és l'ús continu que fan del mateix.

El tipus d'incidències que més s'han comunicat són aquelles que fan referència a "Voreres i Calçades", seguit de "Enllumenat", "Neteja", "Parcs i Jardins" i "Papereres". A dia d'avui, ja s'han comunicat 734 incidències de les quals el 71% ja han estat solucionades.

Per poder utilitzar aquest nou servei és necessari procedir a la descàrrega de l'APP Línia Verda. Per això, l'usuari/a accedeix a Google Play o APP Store en funció de la tecnologia emprada en el seu Smartphone (Android / iOS). Un cop localitzada, es porta a terme la descàrrega de forma gratuïta. A partir d'aquest moment, l'usuari/a selecciona el municipi sobre el qual vol comunicar la incidència. El procediment és molt ràpid i senzill.

Per comunicar una incidència, només s’ha de clicar sobre el botó "Nova Incidència". Un desplegable amb les diferents tipologies d'incidències apareix a la pantalla. L'usuari/a selecciona aquella sobre la qual vol comunicar. De forma automàtica, l'APP detecta les coordenades exactes en què s'ubica el desperfecte. El següent pas és adjuntar una foto de la incidència i una observació sobre la mateixa. Ja només queda prémer el botó d'enviar. Un cop enviada, el personal de l'Ajuntament rep la notificació del desperfecte comunicat. A partir d'aquest moment, s'inicien els tràmits per donar solució a la incidència detectada. El ciutadà/na rep notificació en al seu telèfon mòbil sempre que es produeixi un canvi en l'estat de la mateixa.

Al servei Línia Verda també s’hi pot accedir a través del domini www.liniaverdaguissona.cat.

Línia Verda també ofereix els seus serveis a través de contacte telefònic al número 902.193.768 en horari de 8.00 hores a 17.00 hores.

L'Ajuntament de Guissona se sent molt satisfet dels resultats obtinguts fins a dia d’avui i agraeix la important participació ciutadana que demostra la implicació i interès dels veïns pel seu municipi.