XERRADA: FRACÀS ESCOLAR? CAUSES I ORIENTACIONS PER REDUIR-LO
Conferència a càrrec de Daniel Gabarró Organitza AMPA de l’IES Guissona ACTIVITAT OBERTA A TOTHOM
| Què |
|
|---|---|
| Quan |
06/10/2011 de 09:30 pm a 11:00 pm |
| On | Sala d’actes del centre de l’INS Guissona |
| Afegeix un esdeveniment al calendari |
|
XERRADA: FRACÀS ESCOLAR? CAUSES I ORIENTACIONS PER REDUIR-LO
que impartirà Daniel Gabarró
Organitza AMPA de l’IES Guissona
Dia: dijous DIA 6 D’OCTUBRE de 2011
LLOC: Sala d’actes del centre de l’IES Guissona
HORA: 21h 30’
ACTIVITAT OBERTA A TOTHOM
Daniel Gabarró és mestre, psicopedagog, llicenciat en humanitats, diplomat en direcció i organització d'empreses, expert en PNL i exprofessor de la Universitat Ramon Llull i de la Universitat de Lleida.
Actualment combina les conferències, la formació i l'assessorament amb la psicologia transpersonal. És col•laborador habitual del programa de ràdio "L'ofici de viure" a Catalunya Ràdio i va participar al programa de TV3 "Bricolatge Emocional".
A la conferència ens parlarà de quines són les causes veritables del fracàs escolar i de com podem reduir-lo. Ens indicarà què poden fer els centres docents i què podem fer els pares i mares perquè els nostres fills i filles treguin tot el seu potencial i en quins aspectes hem de focalitzar els nostres esforços per obtenir resultats rendibles.
Us convidem, doncs, a assistir a una conferència que ens permetrà reflexionar sobre un dels temes que més preocupa a centres, mares i pares i a la societat en general. De ben segur que el conferenciant respondrà de manera clara i directa molts interrogants que tenim.
