AVUI

max:10º
min:-1º
Sou a: Inici / Notícies / GUISSONA TREBALLA L'ESCOLA COM UN LLOC EN CONSTANT EVOLUCIÓ

GUISSONA TREBALLA L'ESCOLA COM UN LLOC EN CONSTANT EVOLUCIÓ

Guissona va acollir la quarta sessió de les cinc planificades per d’aquest curs 2016-2017 dins del marc del projecte l’Etapa Educativa 0-6 a Guissona: Conèixer, interpretar i projectar canvis per transformar l’escola.
GUISSONA TREBALLA L'ESCOLA COM UN LLOC EN CONSTANT EVOLUCIÓ

Formació a Guissona

Guissona treballa l’escola com un lloc en constant evolució.

 

Guissona va acollir la quarta sessió de les cinc planificades per  d’aquest curs 2016-2017 dins del marc del projecte l’Etapa Educativa 0-6 a Guissona: Conèixer, interpretar i projectar canvis per transformar l’escola. La sessió de formació va comptar amb les aportacions de la Maite Pujol i en David Altimir, de l’equip de formadors del CIFE de la Universitat de Vic i que és l’encarregat d’acompanyar els centres educatius d’aquesta població. Un equip coordinat per les professores Francesca Davoli i Berta Vila, de la FETCH.

 

Els formadors, mestres d’Educació Infantil de l’Escola Les Pinediques de Taradell, van compartir la seva trajectòria i les seves reflexions pedagògiques nodrides amb el temps i a través d’un compromès treball en equip. Després de la xerrada, l’Escola Faus de Guissona, que era el centre que en aquesta ocasió acollia dins dels seus espais la sessió de formació, va presentar el seu projecte educatiu a la resta d’escoles i es van poder visitar els seus espais. Amb tot plegat les persones assistents van recollir moltes i interessants idees que sens dubte els permetran completar l’encàrrec que ja tenen damunt la taula i que compartiran en el que serà la cinquena i darrera sessió de formació d’aquest curs: una autoreflexió sobre la pròpia realitat i formulació de propostes de treball de cara al curs 2017-2018 centrades en l’objectiu d’aconseguir més continuïtat entre el 0-3 i el 3-6.

 

Fotografia: L’equip de l’Escola Faus presentant el seu projecte.

 

 

 

 

arxivat sota: