AVUI

max:25º
min:13º
Sou a: Inici / Notícies / VESTEIX DE GUISSONA, NOVA CAMPANYA PER INSTAGRAM

VESTEIX DE GUISSONA, NOVA CAMPANYA PER INSTAGRAM

Sota el lema VESTEIX-TE DE GUISSONA I SEGUEIX VIATJANT, la regidoria de turisme de l’Ajuntament de Guissona posa en marxa , aquesta setmana santa, un concurs fotogràfic a través d’Instagram i l’etiqueta #guissonames.
VESTEIX DE GUISSONA, NOVA CAMPANYA PER INSTAGRAM

VESTEIX-TE DE GUISSONA I SEGUEIX VIATJANT!

NOTA DE PREMSA

OFICINA DE COMUNICACIÓ

Dijous, 10 d’abril de 2014

VESTEIX DE GUISSONA, NOVA CAMPANYA PER INSTAGRAM

Sota el lema VESTEIX-TE DE GUISSONA I SEGUEIX VIATJANT, la regidoria de turisme de l’Ajuntament de Guissona posa en marxa , aquesta setmana santa, un concurs fotogràfic a través d’Instagram i l’etiqueta #guissonames.

La proposta va néixer l’any passat sota el títol “les motxilles viatgeres, Guissona molt més!, amb aquest proposta, Guissona es donava a conèixer arreu del món a partir d’unes motxilles viatgeres que es podien adquirir a l’Ajuntament, Oficina de Turisme i Museu.

L’èxit de la proposta ha fet donar una nova empenta al projecte, enguany amb la promoció del MERCAT ROMÀ mitjançant samarretes de diferents talles i models, perquè a partir de l’any, petits i grans puguin donar a conèixer Guissona arreu.

Per participar al concurs, cal adquirir les samarretes (de diferents colors, models i talles), per un import de 10€ al Museu, a l’Ajuntament o al comerç de la vila, Artimanya. Cal portar la samarreta allí on es vagi de vacances, des d’ara i fins al 12 de setembre, amb l’objectiu de promoure Guissona arreu del món.

Per participar al concurs, cal penjar a instagram una fotografia de la samarreta amb l’etiqueta #guissonames, així es donarà a conèixer el viatge de les samarretes arreu del món.

Hi haurà premis per les sis millors fotografies, destacant la originalitat i la qualitat de les fotografies presentades.

D’acord amb el que comenta la regidora de turisme, Anna Santacreu, el concurs s’inicia aquesta setmana, per aprofitar el bon temps i començar a lluir les samarretes viatgeres, amb l’objectiu de promoure el Mercat Romà arreu.