La Regidoria de Turisme de Guissona ha llançat un nou producte promocional vinculat al ja tradicional concurs d’Instagram #Guissonames
Guissona. 10 de maig de 2018.
Un any més, la regidoria de Turisme de l’Ajuntament de Guissona ha creat un nou producte, amb l’objectiu de promocionar la vila i a la vegada, incentivar la participació a través d’un concurs a Instagram. Aquesta acció té l’objectiu de donar a conèixer Guissona arreu del món, ja que uneix les noves tecnologies i els aplicatius 2.0 amb la fotografia i el turisme més tradicional.
Enguany l’article és un rellotge intel·ligent, que ve a completar el kit que durant els últims anys s’ha pogut adquirir. Recordem que des que va començar la promoció #Guissonames, ja fa sis anys, s’han creat motxilles, buffs, samarretes, cantimplores i ulleres de sol, l’any passat.
Tot aquell qui estigui interessat a participar haurà de comprar el rellotge intel·ligent al Museu, Oficina de Turisme o Ajuntament de Guissona, per un cost de 10 euros. La finalitat és que el rellotge acompanyi al viatger, per tot arreu, per poder-lo fotografiar i penjar posteriorment a Instagram amb l’etiqueta #Guissonames, fet que suposarà veure el rellotge i la marca “Guissona” arreu del planeta.
Juntament amb el rellotge s’entregarà les bases del concurs fotogràfic. La participació acaba el dia 1 de setembre i es repartiran premis per a les quatre millors fotografies, valorant-ne la qualitat, originalitat i creativitat.