Diumenge es va disputar la darrera prova de la 1ª Copa Intercomarcal de Moto-terra, un novedòs campionat que s’ha desenvolupat amb proves a Bassella (Alt Urgell), Lladurs i Brics (Solsones), Cardona i valls de Torruella (Bages).
Dimarts, 6 desembre, el guissonenc Benet Gomez Subarroca guanya la seva categoria i la general.
Diumenge es va disputar la darrera prova de la 1ª Copa Intercomarcal de Moto-terra, un novedòs campionat que s’ha desenvolupat amb proves a Bassella (Alt Urgell), Lladurs i Brics (Solsones), Cardona i valls de Torruella (Bages), amb una participació mitjana de 40 corredors ha tingut el seu interes per la participació conjunta de pilots provenients de les diferents modalitats de la moto de muntanya, be sigui del motocross o de l’enduro.
En aquesta darrera prova , organitzada pel Club de Valls de Torruella a l’area del motor de Can Taulé, va resultar guanyador absolut el guissonenc Benet Gomez Subarroca de l’equip Sip-Bassella –TM .
Al llarg de la matinal i despres de 4 manigues classificatories mes dos semifinals disputades, el Benet va aconseguir arribar a la final, a disputar entre els 15 millors, resultant guanyador a la seva categoria, la junior125cc. I guanyant la final absoluta entre molts altres corredors mes experimentats i amb motos de molta mes cilindrada.
Destacar que aquesta ha estat la primera cursa pel jove pilot despres de dos mesos de inactivitat a causa d’una lesió, demostrant aixi la seva total recuperació per tal de poder començar ja a preparar la temporada 2012, on es tindrà com objectiu la participació al Campionat d’Espanya d’enduro i les proves a disputar a Europa del campionat del Mon.