EL SUBDELEGAT DEL GOVERN A LLEIDA VISITA GUISSONA PER ABORDAR TEMES D'IMMIGRACIÓ
La reunió, presidida per l'alcalde de Guissona Jaume Ars, acompanyat de la regidora de cultura Agnès Pla i les tècniques d'immigració i atenció a les persones ha servit per explicar les necessitats del municipi davant aquest tan per cent de població que actualment viu i treballa a Guissona.
DIJOUS 16 GENER 2020
Guissona, 16 de gener de 2020
El subdelegat de Govern a Lleida, José Crespín, ha visitat avui l'Ajuntament de Guissona, per tal d'avaluar temes d'immigració i la possiblitat de donar eines per millorar la gestió de l'àrea d'atenció al nouvingut.
La reunió, presidida per l'alcalde de Guissona Jaume Ars, acompanyat de la regidora de cultura Agnès Pla i les tècniques d'immigració i atenció a les persones Claustre Oliveres i Natalia Holnyk a, ha servit per explicar les necessitats del municipi davant aquest tan per cent de població que actualment viu i treballa a Guissona.
En aquest sentit, l'equip de govern també està treballant per resposta a diferents actuacions emmarcades en diferents línies estratègiques:
- Cohesió i inclusió social
- Sostenibilitat i Mobilitat
- Foment del teixit associatiu i activitat econòmic
- Processos particpatius i vila oberta.