L’equip de govern de l’Ajuntament de Guissona segueix fomentant els entorns de transparència i comunicació amb els seus veïns i veïnes, i aposta per un nou canal municipal que permet la comunicació bidireccional a través de WhatsApp.
Els Guissonencs i Guissonenques tenen una nova manera de relacionar-se amb l’Ajuntament, de forma ràpida i directa. L’equip de govern de l’Ajuntament de Guissona segueix fomentant els entorns de transparència i comunicació amb els seus veïns i veïnes, i aposta per un nou canal municipal que permet la comunicació bidireccional a través de WhatsApp. Aquesta nova proposta ja està a l’abast de tots els veïns i veïnes que disposin de mòbil amb aquesta aplicació i amb accés a Internet.
Només cal accedir al número 644 08 50 52 a través de l’aplicació de WhatsApp i escriure la paraula “Hola”. A partir d’aquest moment un assistent virtual facilita les instruccions per fer ús del servei: l’elecció de l’idioma (hi ha l’opció de fer-ho en català i castellà) i el missatge sobre la normativa de protecció de dades per a seguir utilitzant el canal.
Un cop realitzada l’alta, ja es pot accedir al menú principal en el què s’ofereix la possibilitat de consultar la informació municipal d’interès general, contactar directament amb l’alcalde, obtenir informació sobre la COVID-19 o bé notificar d’una incidència, deixant enrere així l’actual aplicació Línia Verda i aconseguint que la comunicació entre vilatà/na i l’Ajuntament sigui molt més fàcil i accessible, sense necessitat d’aplicacions extres.
A més d’un servei directe de relació amb la ciutadania, aquest canal també permet a l’Ajuntament fer difusió de manera ràpida i eficient de missatges d’alerta i informació d’interès general per a tothom.
El sistema està gestionat per l’empesa Eyos Comunicació Digital i com s’ha esmentat anteriorment, substituirà l’actual Línia Verda que deixarà d’estar en funcionament en acabar el mes de febrer.
Guissona, 22 de febrer de 2021.