En motiu del 20è aniversari del Mercat Romà a Guissona, es convidarà a participar a la festa a un grup d’gers (usuaris de la xarxa social Instagram) amb un nombre determinat de seguidors. La trobada té com a objectiu promoure la festa romana a partir de les imatges i generar una comunitat activa entre els aficionats a la fotografia i a la tecnologia mòbil.
Dimecres, 29 de juny.
L’Àrea de Turisme del Consell Comarcal de la Segarra i la Regidoria de Turisme de l’Ajuntament de Guissona, amb la col·laboració del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, estan organitzant un instawalk per promocionar els actes del Mercat Romà.
En motiu del 20è aniversari del Mercat Romà a Guissona, es convidarà a participar a la festa a un grup d’gers (usuaris de la xarxa social Instagram) amb un nombre determinat de seguidors. La trobada té com a objectiu promoure la festa romana a partir de les imatges i generar una comunitat activa entre els aficionats a la fotografia i a la tecnologia mòbil.
L’esdeveniment que es realitzarà té quatre eixos principals: donar a conèixer la festa pròpiament dita des de perspectives poc usuals que permetin fer fotografies inèdites. Promocionar el passat romà de la vila de Guissona: parc arqueològic, museu, audiovisual… En tercer lloc, un dinar especial amb degustació de plats d’origen romà dissenyats especialment per l’esdeveniment. I per últim, la participació directa en tallers i activitats pròpies del Mercat Romà.
Les xarxes implicades seran, com a principal Instagram, seguida de Facebook i Twitter. Hi haurà comptes oficials i les corresponents als manager i participants, i els patrocinadors.
La promoció turística de la Segarra a partir d’esdeveniments lligats a les noves tecnologies permet que la promoció de la comarca tingui un abast global i que la informació arribi així a destinacions fins fa poc impensable, i es constitueix una font publicitària de primer ordre.
Informa: Àrea de Turisme
Consell Comarcal de la Segarra
Maria josep Jové Tarruell