L'AJUNTAMENT DE GUISSONA IMPLANTA UN NOU SERVEI DE COMUNICACIÓ D'INCIDÈNCIES A TRAVÉS D’UNA APP MÒBIL

Gràcies a aquesta iniciativa, els veïns del municipi poden beneficiar-se dels avantatges que ofereix Línia Verda. Aquest servei serveix com a canal directe de comunicació dels desperfectes que es detectin en l'equipament urbà del municipi.

DILLUNS 14 MAIG 2018

Maig 2018.

Durant aquest mes de maig, l'Ajuntament de Guissonai s'uneix als més de 400 municipis que a nivell nacional disposen del servei Línia Verda. A través d'aquest canal de comunicació directe, els veïns poden posar en coneixement del consistori els desperfectes que detectin a la seva localitat. Gràcies a aquesta eina de participació ciutadana, l'Ajuntament pretén conèixer les necessitats del municipi i així, poder donar solució a les qüestions comunicades.

Per poder utilitzar aquest nou servei és necessari procedir a la descàrrega de l'APP Línia Verda. Per això, l'usuari accedeix a Google Play o APP Store en funció de la tecnologia emprada en el seu Smartphone (Android / iOS). Un cop localitzada, es porta a terme la descàrrega de forma gratuïta. A partir d'aquest moment, l'usuari selecciona el municipi sobre el qual vol comunicar la incidència. El procediment és molt ràpid i senzill.

Per comunicar una incidència, només has de clicar sobre el botó "Nova Incidència". Un desplegable amb les diferents tipologies d'incidències apareix en pantalla. L'usuari selecciona aquella sobre la qual vol comunicar. De forma automàtica, l'APP detecta les coordenades exactes en què s'ubica el desperfecte. El següent pas és adjuntar una fotografia de la incidència i observació sobre la mateixa. Ja només queda clicar al botó d'enviar. Un cop enviada, el personal de l'Ajuntament rep notificació del desperfecte comunicat. A partir d'aquest moment, s'inicien els tràmits per donar solució a la incidència detectada. El ciutadà al seu torn, rep notificació en el seu telèfon mòbil sempre que es produeixi un canvi en l'estat de la mateixa.

Al servei Línia Verda també es pot accedir a través del domini www.liniaverdaguissona.cat.

Línia Verda també ofereix els seus serveis a través de contacte telefònic al número 902.193.768 en horari de 9.00 hores a 18.00 hores (cost de la trucada 0,07 € / min).

Entre d'altres reconeixements, el servei Línia Verda ha rebut el Premi Conama 2014 de Sostenibilitat. També la seva implantació ha suposat el Premi de Qualitat 2013 en la categoria de Desenvolupament Urbà Saludable i Sostenible atorgat per la Xarxa Espanyola de Ciutats Saludables (RECS). Aquest premi reconeix aquelles iniciatives que col·laboren en millorar l'entorn físic i funcional del municipi promovent el desenvolupament socioeconòmic i afavorint la qualitat de vida personal, familiar, laboral i social dels ciutadans.

L'Ajuntament de Guissona anima els veïns de la seva localitat a utilitzar el servei Línia Verda. A través de la implantació d'aquest servei i gràcies a una important participació ciutadana, pretén aconseguir un municipi que compleixi amb les expectatives de benestar social dels seus veïns.

 

Moment de la presentació de la app