VESTEIX DE GUISSONA, NOVA CAMPANYA PER INSTAGRAM

  1. Inici
  2. /
  3. actualitat
  4. /
  5. noticies
  6. /
  7. VESTEIX DE GUISSONA, NOVA...
'

Sota el lema VESTEIX-TE DE GUISSONA I SEGUEIX VIATJANT, la regidoria de turisme de l’Ajuntament de Guissona posa en marxa , aquesta setmana santa, un concurs fotogràfic a través d’Instagram i l’etiqueta #guissonames.

NOTA DE PREMSA

OFICINA DE COMUNICACIÓ

Dijous, 10 d’abril
de 2014

VESTEIX DE
GUISSONA, NOVA CAMPANYA PER INSTAGRAM

Sota el
lema VESTEIX-TE DE GUISSONA I SEGUEIX VIATJANT, la regidoria de turisme de
l’Ajuntament de Guissona posa en marxa , aquesta setmana santa, un concurs
fotogràfic a través d’Instagram i l’etiqueta #guissonames.

La proposta
va néixer l’any passat sota el títol “les motxilles viatgeres, Guissona molt
més!, amb aquest proposta, Guissona es donava a conèixer arreu del món a partir
d’unes motxilles viatgeres que es podien adquirir a l’Ajuntament, Oficina de
Turisme i Museu.

L’èxit de
la proposta ha fet donar una nova empenta al projecte, enguany amb la promoció
del MERCAT ROMÀ mitjançant samarretes de diferents talles i models, perquè a
partir de l’any, petits i grans puguin donar a conèixer Guissona arreu.

Per
participar al concurs, cal adquirir les samarretes (de diferents colors, models
i talles), per un import de 10€ al Museu, a l’Ajuntament o al comerç de la
vila, Artimanya. Cal portar la samarreta allí on es vagi de vacances, des d’ara
i fins al 12 de setembre, amb l’objectiu de promoure Guissona arreu del món.

Per
participar al concurs, cal penjar a instagram una fotografia de la samarreta
amb l’etiqueta #guissonames, així es donarà a conèixer el viatge de les
samarretes arreu del món.

Hi haurà
premis per les sis millors fotografies, destacant la originalitat i la qualitat
de les fotografies presentades.

D’acord amb
el que comenta la regidora de turisme, Anna Santacreu, el concurs s’inicia
aquesta setmana, per aprofitar el bon temps i començar a lluir les samarretes
viatgeres, amb l’objectiu de promoure el Mercat Romà arreu.